Optymalizacja treści kluczem do wypozycjonowania strony www

Ostatnimi laty Internet zyskał sobie tak dużą popularność, że niemal cały biznes przeniósł swoją reklamę właśnie do ogólnoświatowej sieci. Od jakiegoś czasu niezwykle popularne jest powiedzenie, że jeśli czegoś nie ma w Google to znaczy, że to nie istnieje – jest w tym sporo prawdy. Obecnie nie tylko wypada mieć adres e-mail czy stronę WWW, ale jest to wręcz konieczność, by nasza firma była łatwa do znalezienia w google. Do tego służy właśnie pozycjonowanie. Koszty zaprojektowania i utrzymania strony internetowej są w większości przypadków stosunkowo niskie. Już w parę godzin można utworzyć i opublikować, lepszą czy gorszą stronę. Trudności zaczynają się gdy chcemy aby ta strona była odwiedzana nie tylko przez nas samych… Większość ludzi do szukania potrzebnych informacji wykorzystuje wyszukiwarki internetowe. Niezależnie jakiej wyszukiwarki użyjemy, każda działa na podobnej zasadzie. Należy podać kryterium – słowo lub frazę – na podstawie, którego wyszukiwarka wyświetli nam strony spełniające dane kryterium. Problem polega na tym, że w większości przypadków, wyników wyszukiwania czyli stron zawierających poszukiwane kryterium są setki, tysiące, miliony lub nawet setki milionów. Statystyki pokazują, że jesteśmy niecierpliwi, większość z nas przegląda tylko pierwszą dziesiątkę wyników, często kończąc nawet na stronie pojawiającej się jako pierwsza. Jeśli dana strona jest poza pierwszą dziesiątką wyszukiwań, potencjalni klienci trafią na strony konkurencji. Dlatego jest to tak ważne z punktu widzenia twórcy strony, dzięki dobrej pozycji w wyszukiwarce – nasza firma istnieje dla potencjalnych klientów. A jeśli klient znajdzie naszą firmę – jest duże prawdopodobieństwo, że nie będzie szukał dalej i złoży zamówienie. A to jest przecież naszym celem.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>